Kurv 0

Tillykke! Du får gratis levering. Køb for 349 kr. mere for gratis levering.
Der er ikke flere på lager

Total Gratis
  • Apple Pay
  • Mastercard
  • Visa

Din kurv er tom...

Returnering og ombytning


📦 Returnering

Opret din returnering nemt lige her. Du har en returperiode på 30 dage fra modtagelse af ordren. Læs venligst returbetingelserne før du registrerer din returnering.

Du modtager en mail, når vi har modtaget og behandlet din returpakke. Ved ønske om at få refunderet pengene kan der gå op til 10 bankdage, før pengene er på din konto igen - Bemærk at pengene indsættes på din konto og ikke på MobilePay.

_
Hvad koster en returnering?

Returnering koster 39kr., hvis du ønsker pengene refunderet.

Vi tilbyder også, at man kan få pengene refunderet til et gavekort, hvor returneringen er gratis.

Ved ombytning er returneringen gratis.

Ved reklamation er returneringen også altid gratis.

Har du allerede registreret din returnering? Tjek status på din returnering lige HER


🔁 Ombytning

Vi tilbyder GRATIS OMBYTNING, hvis du ønsker ombytning til en anden størrelse, farve eller helt anden vare. Ved ombytning er returperioden 30 dage fra modtagelsen af ordren. 

Hvis du ønsker ombytning til en vare, som er dyrere end den oprindelige vare, så skal du blot betale differencen - Det gør du, når du registrerer din ombytning på linket herunder.

Vi sender allerede den ombyttede vare afsted til dig, når du har indleveret returpakken hos pakkeshoppen - Så modtager du den nye vare hurtigst muligt.

Har du allerede registreret din ombytning? Tjek status på din ombytning lige HER


🔢 Sådan returnerer du (trin for trin)

  1. Opret din returnering (eller ombytning) via vores returportal: RETURPORTAL
  2. Indpak den eller de pågældende varer i emballagen, de blev leveret i (eller en tilsvarende forsvarlig emballage)
  3. Du modtager en 9-cifret kode på mail, som skal skrives uden på pakken (sørg for at strenge den oprindelige label ud med en tusch eller fjern den fra pakken)
  4. Pakken skal nu indleveres i din lokale DAO pakkeshop

⚠️ Reklamation

Har du oplevet fejl eller mangler på en vare, så er du velkommen til at lave en reklamation. Du har 2 års reklamationsret på din vare fra ByStenholt.

Alt du skal gøre er at registrere din reklamation herunder. Du vil blive bedt om at forklare, hvor fejlen er samt vedlægge billeder af fejlen. Vi vil derefter vurdere din anmodning indenfor 5 hverdage.


❌📦 Har du modtaget en forkert vare?

Hvis du har modtaget en forkert vare (enten forksert størrelse, farve eller hele varen), så bedes du sende os en mail på kundeservice@bystenholt.dk - Her vil vil hjælpe dig videre, så du hurtigst muligt kan modtage den korrekte vare.


📋 Returbetingelser - Læs dette inden du returnerer 

Vi tager ikke din pakke retur hvis:

1. Varerne ikke fremstår som nye 

2. Returfristen på de 30 dage er overskredet

3. Varerne ikke er pakket forsvarligt ind.

4. Varerne har fået parfume, makeup, været udsat for røglugt.

5. Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget.  

Find yderligere information om returnering her:

💸 Hvad koster returnering?

Returnering koster 39kr., hvis du ønsker pengene refunderet.

Vi tilbyder også, at man kan få pengene refunderet til et gavekort, hvor returneringen er gratis.

Ved ombytning er returneringen gratis.

Ved reklamation er returneringen også altid gratis.

🔁 Ombytning

Ønkser du ombytning, så skal du blot registrere din ombytning i vores returportal. her kan du både ombytte til en anden størrelse/farve eller et helt andet produkt.

Ved en evt. prisdifference skal du blot betale differencen, som du bliver guided til ved registreringen.

Den ombyttede vare sendes afsted fra vores lager, når du har indleveret returpakken hos pakkeshoppen.

🖨️ Jeg har ingen printer...

Det behøver du heller ikke. Du får en 9-cifret kode, som du blot skriver på pakken og afleverer hos pakkeshoppen.

Du behøver ikke vedlægge en returseddel i pakken, så længe du har registreret din returnering online i vores returportal.

⚠️ Reklamation

Har du oplevet en fejl eller mangler på en vare, så skal du registrere din reklamation i vores reklamations-portal. Her bedes du beskrive problemet og vedlægge billeder af fejlen. Vi vurderer derefter din anmodning indenfor 5 hverdage, hvorefter du hører fra os på mail.

🚚 Jeg ønsker ikke at bruge jeres returportal - Hvad gør jeg så?

Hvis du ønsker at sende retur uden at bruge vores returportal, skal du være opmærksom på, at vi ikke dækker for omkostningerne, hvis den forsvinder i leveringen og vi kan ikke tracke denne uden et pakkenummer. Du skal dog stadig registrere din returnering her på vores hjemmeside.

Din returpakke, som sendes uden om os, skal sendes til:
ByStenholt ApS
Egebakken 24A
8600 Silkeborg
E-mail:kundeservice@bystenholt.dk

Derudover skal pakken sendes direkte til vores adresse og der må ikke sendes til en pakkeshop - Hvis din returpakke sendes til os til afhentning i en pakkeshop, opkræver vi afhentningsgebyr på 49kr.

⏳ Hvornår får jeg pengene ind på min konto igen?

Vi har en behandlingstid på 10 hverdage fra vi modtager din returpakke, til at den er færdigbehandlet hos os.

Når vi har behandlet din ordre, modtager du en ny mail omkring din refundering, hvor der kan gå op til 10 bankdage før pengene er på din konto igen.

Vær opmærksom på, at pengene kommer ind på din bankkonto og ikke på MobilePay.

Det er desuden også kun muligt for os at refundere til den konto, som pengene er trukket fra.